Благодійний фонд «Запорука» оголошує проведення тендеру на постачання медичного обладнання
Благодійний фонд «Запорука» проводить тендер з метою закупівлі медичного обладнання та його благодійної передачі в заклади охорони здоров’я. Фонд здійснить закупівлю товару в одного постачальника або частинами в декількох постачальників (якщо весь обсяг неможливо придбати в одного постачальника), яких Фонд обере за результатами цього тендерного відбору, в період 5 робочих днів від дня розкриття тендерних пропозицій до обрання переможця/-ів.
З обраним/ими постачальником/ми буде підписано тристоронній договір (шаблон договору поставки обладнання).
Закупка відбуватиметься в рамках проєкту «Посилення спроможності медзакладів у Львові, Києві та Дніпрі щодо реагування на надзвичайні ситуації та надання медичної допомоги постраждалим від вибухових пристроїв-AID 15/UCR/012832» за фінансування Італійської агенції співробітництва в галузі розвитку (AICS).
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Платник: Благодійний фонд «Запорука»
Юридична адреса платника: 03022, Україна, м. Київ, вул. Васильківська, 30
Предмет закупівлі: медичне обладнання та інші товари медичного призначення згідно технічного завдання. Перелік зазначений у специфікації з ТО.
Умови оплати предмета закупівлі: 50 % передоплата, 50% пост оплата (протягом 10 робочих днів)
Порядок та умови тендерної процедури:
Учасникам тендерної процедури надається не більше 5 календарних днів з дня опублікування оголошення для формування і надання тендерних пропозицій для участі у тендерній процедурі.
Тендерні пропозиції надсилайте на відділення Нової пошти
М. Київ, №308
Отримувач: БФ «Запорука»
код ЄДРПОУ організації: 35911054
Телефон контактної особи отримувача: +38-067 716 93 62 (Шама М.О)
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 24.02.2025 року до 14.00
З ЧОГО МАЄ СКЛАДАТИСЯ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
Тендерна пропозиція має містити документи (їх копії завірені належним чином), які відображають правдиві відомості про учасника Тендерної процедури; ціну, строки, порядок та інші істотні умови постачання товарів/виконання робіт/надання послуг, зокрема, але не виключно:
Інформацію про юридичну особу: довідку з загальною інформацією про компанію, яка містить: юридичну назву, юридичну адресу, код ЄДРПОУ, ПІБ відповідального менеджера та директора + контакти (телефон, email), коротку інформацію про компанію та види діяльності (чи є попередній досвід участі в тендерах з постачання медичного обладнання, чи є досвід співпраці з БФ «Запорука» та/або з іншими благодійними організаціями тощо), додатково можна надати реєстраційні та інші документи, копію ліцензії на торгівлю медичного обладнання та/або інших товарів медичного (якщо обладнання /товари підлягають ліцензуванню) тощо.
Технічну пропозицію учасника, документ/-и, що відображають відповідність товарів технічним завданням (лотам специфікації) та цільовому призначенню пристрою, мають детальний опис, включаючи характеристики та габарити, фото, інформацію про виробника та гарантійний термін і гарантійні зобов’язання тощо.
Документи, що підтверджують якість товару / послуг (сертифікати відповідності, сертифікати якості, інформацію про клас виробу, іншу нормативно-технічну документацію, що підтверджує відповідність умовами діючих ДСТУ та ГОСТ, та/або інші документи, які підтверджують якість товарів та можливість їх повноцінного використання за цільовим призначенням (за необхідності);
Комерційну пропозицію (відомості про вартість предмета закупівлі, умови поставки та продажу товарів/виконання робіт/надання послуг, належних до закупівлі Фондом.
ВАЖЛИВО:
1) Всі пропозиції мають бути надані в національній валюті - гривні, але з прив'язкою до ЄВРО на момент пропозиції згідно з актуальним курсом на InforEuro.
2) В пропозиції має бути чітко зазначено який з товарів відповідає якому номеру ЛОТа Специфікації. За бажанням можливо надати таблицю відповідності пропозицій для уникнення плутанини. Черговість ЛОТів просимо не змінювати.
3) Обов'язково потрібно вказати до якої дати дійсна Ваша комерційна пропозиція за вказаною ціною.
4) Врахувати в КП, що кінцевий термін постачання обладнання на кожен з об’єктів (закладів охорони здоров’я у Львові, Києві та Дніпрі) має бути не пізніше 10.04.2025.
Розкриття тендерних пропозицій відбудеться за адресою: м. Київ, вул. Верхній вал 4, корпус 1, поверх 3, офіс Благодійного Фонду «Запорука»
Дата та час: 24.02.2025 – 15.00.
Обрання переможця/-ів буде здійснено після повного та ретельного вивчення та порівняння всіх тендерних пропозицій на основі наступних критеріїв оцінки: вартість, наявність товару та/або терміни постачання, відповідність товарів технічним завданням. За результатами обрання переможця-/ів всіх учасників буде письмово повідомлено про результат Тендеру протягом 3х робочих днів з моменту обрання.
Строки проведення уточнень/консультацій та/або оцінки отриманих тендерних пропозицій
Потенційний учасник Тендерної процедури має право звернутися до Фонду протягом 3 робочих днів від дня публікації оголошення (18.02.2025) для отримання роз'яснень щодо порядку та/або умов подання тендерної пропозиції. В разі виникнення питань з боку Благодійного фонду «Запорука» щодо наданих тендерних пропозицій – відповідальний представник фонду може виходити на зв'язок із постачальниками для консультацій з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту обрання переможця/-ів (24.02.-28.02.2025).
Відповідальна за проведення тендеру:
Проєктна менеджерка БФ «Запорука»: Татаренко Наталія
контактний номер телефону: +38 095 585 64 26 e-mail: tatarenko@zaporuka.org.ua