Стати партнером

Бізнес не може існувати відокремлено від суспільства з його соціальними потребами та проблемами. Участь у їх вирішені підвищує ефективність взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем і, крім суто морального задоволення, може приносити неабияку економічну вигоду.

 

За даними Reputation Institute, 73% споживачів у всьому світі готові рекомендувати компанії, які реалізують програми корпоративної соціальної відповідальності. При рівних конкурентних умовах, споживач швидше витратить кошти на продукт з «доброю» складовою.

 

На добрі справи можуть бути спрямовані всі можливі активи компанії: кошти, товари, професійні послуги та людський капітал.

 

Ми гарантуємо максимальну ефективність від кожної гривни, яку ви пожертвуєте. Ми знаємо, куди скерувати ваші кошти, аби вони реально змінювали світ. Ми працюємо за європейськими стандартами планування, звітування та моніторингу. Вам буде приємно разом з нами робити цей світ кращим!

 

Дослідження соціально відповідальних компаній стверджують, що 80% співробітників пишаються тим, що працюють в соціально відповідальної компанії, 92% визначають програми благодійності як «важливі» або «дуже важливі».

 

Причетність співробітників до реалізації благодійних програм – це створення спільних цінностей працівника та компанії.

 

Тут ви знайдете кілька ідей, як долучитися до добрих справ усім колективом «Благодійність на роботі».

 

А ще ми віримо, що саме в дитинстві потрібно закладати цінності, які людина нестиме через життя.
Ось тут кілька порад та підказок, як реалізувати цю ініціативу у школі, де вчаться ваші діти, або де ви викладаєте «Благодійність у школі».

 

Запрошуємо робити добро разом!