

У фонді «Запорука» ми надаємо допомогу людяно, ефективно й прозоро. Ми дотримуємося принципів доброчесності, відкритості та підзвітності перед усіма, з ким працюємо — нашими бенефіціарами, партнерами, волонтерами, донорами і командою.
Ми відкриті до вашого зворотного зв’язку і серйозно ставимося до будь-яких скарг чи повідомлень про можливі порушення, зловживання або неетичну поведінку з боку працівників чи партнерів фонду.
Фонд категорично не приймає проявів будь-якого насильства, зокрема сексуального, домагань, дискримінації за ознакою статі, гендерної ідентичності, раси, національного походження, віросповідання, інвалідності чи інших ознак.
Скаргу може подати будь-хто: діти та їхні рідні, яким ми надаємо допомогу; партнери; волонтери; працівники Фонду або просто небайдужі люди.
• порушення ваших прав;
• неетичне або непрофесійне ставлення;
• несправедливі дії чи рішення фонду;
• підозри щодо недоброчесності чи непрозорості;
• випадки сексуальних домагань чи насильства;
• дискримінацію за ознакою статі, віку, інвалідності, національності, віросповідання, сексуальної орієнтації або гендерної ідентичності
Крок 1. Підтвердження отримання
Якщо скарга надіслана на електронну адресу, протягом 3 робочих днів ми підтвердимо, що отримали її.
Крок 2. Вивчення обставин
Ми проведемо внутрішню перевірку або передамо скаргу відповідальній особі. Залежно від складності ситуації, це може тривати від 10 до 20 робочих днів. Якщо потрібно більше часу — ми повідомимо вас.
Крок 3. Відповідь
Ви отримаєте письмову відповідь із результатами розгляду та, за потреби, запропонованими кроками для вирішення ситуації.